יעקב בורשטיין, חנה אנתבי, רויזי דולברג, רחל גרינברג
בית חנוך (בנים), בני ברק, תשפ"ב
הצורך לפתרון
לאפשר לתלמידי החינוך המיוחד להשתלב בפעילות עם תלמידי החינוך הרגיל, בתוך מציאות חברתית של מיעוט זירות השתלבות מוסדיות.
על היוזמה בתכל׳ס
איתור, פיתוח והפעלה של זירות מגוונות להשתלבות תלמידים עם צרכים מיוחדים ותלמידים מהחינוך הרגיל. בין הזירות ניתן למצוא חוג נגרות שבו יוצרים התלמידים יחד בעץ בשעות אחר הצהריים, מסגרת תלמוד תורה שתלמידי החינוך המיוחד מגיעים אליה להשתתף בשיעורים ובמשחקי חברה בהפסקות, ספריית בית הספר שמארחת את ילדי הגנים הסמוכים לשיעורי קריאה ומשחק משותפים, ועוד.