ליווי צוותי ניהול

בעלי תפקידי ניהול בתחומי החינוך- מחפשים את הדרך המוצלחת
להובלת שינויים משמעותיים?

יכול להיות שכל מה שאתם צריכים נמצא ממש כאן!

מנהלים בעולם החינוך, אתם נמצאים בעמדות השפעה קריטיות בארגונים, ברשויות ובמוסדות בהם אתם פועלים. אתם מתמודדים יום יום עם אתגרים לא פשוטים העולים מן השטח ונדרשים לפתרונות יצירתיים, כמו גם לייצר רוח של חדשנות והתחדשות חינוכית כל הזמן.

מה מקבלים בתכניות שלנו?

בתכניות שלנו תקבלו כלים פרקטיים שיסייעו לכם להוביל תהליכי שינוי, תתנסו בעשייה בשטח, המלווה בלמידת ידע והיוועצות עמיתים מונחית, ותוכלו להפוך לעוגנים מעוררי השראה בשדה החינוכי בו אתם פועלים. אנו בונים את הקורסים והסדנאות שלנו בהתאמה אישית ותוך הקשבה רבה לצרכים שלכם.

התכנית כוללת:

1

ביסוס תשתיות לקידום
סביבה ועשייה יזמית

2

קבלת כלים לפיתוח, חניכה ומינוף צוותים חינוכיים
בעלי ניצוץ יזמי כמובילי שינוי, יצירתיים וחדשניים

3

התנסות בפיתוח פעולות יזמיות חינוכיות כמקדמות
חדשנות חינוכית, המותאמות לצרכים ולקהילה המקומית

תכניות

לדוגמא

מפגשים של מיקה בנושא חדשנות ויזמות עם פורום מנהלים גליל תחתון

 

מפגשים של מיקה בנושא חדשנות ויזמות עם פורום מנהלים גליל תחתון

סדנאות למנהלים/ות במועצה אזורית גליל תחתון- צמד סדנאות לפורום מנהלי ומנהלות בתי הספר במועצה האזורית גליל תחתון, שהתקיימו כחלק ממהלך רשותי רחב לפיתוח מקצועי. הסדנאות היוו 'שטיח אדום' לעולם החדשנות והיזמות וכללו הכרות עם תיאוריות ומושגים עדכניים מעולם החדשנות הארגונית, תרגילים בתחום החשיבה ההמצאתית, רפלקציה אישית-מקצועית בדרך לבנית זהות ניהולית מקדמת חדשנות והכרות עם מודלים מעשיים בתחום.

קורס סגנים מג'ד אלכרום

קורס עבור סגני/יות מנהלים בפסג"ה מג'ד אלכרום- 

הקורס הינו קורס המשך - לאחר מיקוד צורך שנעשה בחלק הראשון, הסגנים/ות מקבלים כלים לפתח יוזמות ותהליכים בתוך בתי הספר שיענו על אותו צורך (להגדיל מס' מורים/ות יזמים/ות בתוך בית הספר).

משתתפים בקורס סגנים/ות מבתי ספר במג'ד אלכרום שרוצים/ות לעודד ולקדם את נושא היזמות בקרב המורים/ות בבתי ספר שלהם. 

המפגשים אפשרו שיח מעמיק והתייחסות לסיבות שבגללן חלק גדול מהמורים/ות לא יוזמים , דיברנו על יכולת ההשפעה של הסגנים/ות והצעדים האפשריים להגדלת מס' המורים/ות יזמים/ות בצוותי החינוך. 

בהמשך הקורס מפתחים המשתתפים רעיונות ממוקדים ובונים תכנית פעולה ברורה לשנה הקרובה.

הכשרת מפקחות אגף הייעוץ במשרד החינוך

הכשרה להובלת תהליכי יזמות בראייה מערכתית. ההכשרה התמקדה בפיתוח תפיסת יזמות כוללת ולקשר בין תפקיד הייעוץ לעולם היזמות. התכנים עסקו בתפקידה של היועצ/ת החינוכי/ת כיזמת בעצמה, כמו גם בתפקידה במסגרת ליווי הצוות החינוכי המפתח ומוביל יזמות וחדשנות. ההכשרה כללה יצירת שפה והקניית כלים ליצירת תשתית מקיימת ואקלים ארגוני המאפשרים התפתחות מתמדת ומתחדשת של יזמים ויוזמות.

מאמינים שאנשי חינוך ראויים להיות גם יזמים חינוכיים?

בואו להפוך את החלום למציאות!

האקתונים
חינוכיים

קורסים
וסדנאות

ליווי צוות
יזמי

תוכניות
גפ״ן