شاﭬيت- مركز لتطوير المبادرات

يدعوكم مركز شاﭬيت لتطوير المبادرات (المؤسسات والمنظمات) لتلقي التوجيه الأكثر احترافًا في مجال ريادة الأعمال التربوية
نحن متخصصون في أن نبني معكم أدق برنامج للميدان التربوي الذي تعملون من خلاله

המוצרים שלנו

מי אנחנו?

הקרן לעידוד יוזמות חינוכיות היא הגוף המנוסה ביותר בישראל בקידום יזמות חינוכית בקרב אנשי חינוך ופועלת בפריסה ארצית, בכל שלבי וסוגי החינוך.

בלב העשייה שלנו עומדת התפיסה שנשות ואנשי החינוך הם סוכני השינוי המשמעותיים ביותר, ושיזמות חינוכית של אנשי השדה היא אמצעי יעיל וטוב בכדי לקדם פתרונות לסוגיות הבוערות במערכת החינוך בישראל.

במרכז שביט לפיתוח יזמי אנחנו עובדים בכל רחבי הארץ ובכל גווני החברה והחינוך. אנו מציעים מגוון רחב של תוכניות, קורסים וסדנאות בהובלת מנחות ומנחי הקרן, לדוברי עברית או ערבית, על-פי הצורך. אנו כמהים להעביר את הניסיון והידע שלנו אל אנשי החינוך באופן בר-קיימא כדי לחזק את המערכת מבפנים.  אנחנו מאמינים במענה גמיש, אישי ורלוונטי ו”תופרים” עבורכם באופן אישי את התוכנית הנכונה והאפקטיבית.

אם אתם
בתי ספר / ארגונים חינוכיים / רשויות מקומיות / מרכזי הכשרות לאנשי חינוך / גוף אחר
  ואתם מעוניינים לקדם יזמות חינוכית  

הגעתם למקום הנכון!

העשייה שלנו

No data was found

למה

איתנו​?

במסגרת הקורסים והסדנאות, אנו מעמידים לרשותכם את כל מאגר הניסיון והידע שלנו, הכולל מגוון כלים, מודלים, התנסויות ופתרונות יצירתיים לאתגרים החינוכיים איתם אתם מתמודדים, שצברנו ב-50 שנות עבודתינו בשדה החינוכי בישראל.

הקרן לעידוד יוזמות חינוכיות הינה גוף מומחה בכל הקשור להנעת תהליכי יזמות ארגוניים, מיון ומיפוי יוזמות ויזמים, ליווי יוזמות בכל שלבי המעגל היזמי (מהפיתוח הראשוני, דרך יישום היוזמות ועד מידול והפצה) וכן ליווי תהליכי חילוץ ידע שנצבר לאורך השנים בשדה בתחום היזמות החינוכית.

אנחנו מעבירים מעל 450 תוכניות בשנה ליותר מ-3000 אנשי ונשות חינוך.

למה

יזמות חינוכית?

בשדה החינוכי, אנחנו נתקלים כל יום באתגרים חדשים וגם בהזדמנויות חדשות. עם זאת, ברוב המקרים, גם כאשר אנחנו חולמים על הפתרון, הוא נשאר בראש ובלב.

טיפוח יזמות חינוכית היא הכלי באמצעותו אפשר להוציא את החלומות האלה מהראש והלב אל קרקע המציאות.

לכל שלב בתהליך היזמי המאפיינים, הקסם והאתגרים הייחודיים לו, וכל שלב דורש מומחיות ומקצועיות.

לפעמים, כל מה שצריך כדי להתקדם קדימה, להביא רעיונות לחיים ולשנות את המציאות הוא ליווי מקצועי איכותי.

מה השותפים שלנו מספרים?

בית ספר אלזהראא השתתף בתכנית פרפרים , שהיא תכנית מעודדת יוזמות לבתי ספר של חינוך מיוחד. בהנחייה של הקרן קיבלנו כלים חדשים פידגוגית ואירגונית, חידוד מטרות עוד. אנחנו מודים לקרן על עבודתם המעמיקה.
מוחמד עליאן - מנהל בית ספר
בשנתיים האחרונות פעלנו עם הקרן בקידום יוזמה חינוכית בשילוב שני בתי ספר. הקרן העמידה לטובת היוזמה מדריכה שהביאה ידע עשיר וניסיון רב בתכנון, בתמיכה וביישום של יוזמות חינוכיות. המדריכה הנחתה וליוותה את המורים במקצועיות רבה ששימשה בסיס לדיוק ושיפור היוזמה.
ריאד עזאם - מנהל בית ספר
בשנת תש"פ ביה"ס זכה לליווי והדרכה של הקרן בפרוייקט מיוחד של הקמת מטבח בביה"ס. הקרן העמידה לטובת הפרוייקט רכזת, שהביאה עמה ידע עשיר, ניסיון ביישום של יוזמות מורים. הנחיה וחומרים תומכי בסיס לדיוק ושיפור הפרוייקט אשר סייעו לו להתרומם ולהצליח.
דליה רובין - מנהלת בית ספר
לאורך השנים המפגש עם רוח העשייה שלכם מהווה מבחינתנו אבן דרך בכלל תכניות העבודה במרכז METC של מש"ב, משרד החוץ של ישראל. הכי חשוב הוא שעבודתכם מהווה דוגמא לעבודה אנושית, ערכית ומקצועית המטפחת ומפתחת חינוך משמעותי, חדשני ורלוונטי.
יהודית רוזנטל - מנהלת המרכז
בעבודה משותפת עם הקרן בשנה וחצי האחרונות, אנו פועלים בתכנון והובלה של פיילוט דו- שנתי בתחום הפיתוח המקצועי של מורים יזמים. הקרן העמידה לטובת הפיילוט צוות מוביל ורכז, שהביאו עמם ידע עשיר וניסיון רב בתכנון ותמיכה ביישום של יוזמות מורים... מצאנו בצוות הקרן שותפים לחזון, לחשיבה ולעשייה.
נתן קאפ וזהבה זאבי - מנהל וסגנית מנהל בית ספר
כמנהל תכנית היל"ה, תכנית ארצית לקידום נוער בסיכון, שמתי לי למטרה לחזק את תחום החדשנות והיזמות החינוכית. מרכז שביט סיפק לנו מענה מקצועי איכותי ומעורר השראה לתהליך כולו. אני ממליץ בחום רב על עבודה עם הקרן לעידוד יוזמות חינוכיות – ארגון מנוסה, המעניק שירות מקצועי ביותר בעולם החדשנות והיזמות.
פיני טל - סמנכ"ל פיתוח אסטרטגי ותוכניות מיוחדת - רשת עתיד
יש שותפויות שקשה לנסח במילים - השותפות שלנו עם הקרן לעידוד יזמות היא כזאת. צוות הקרן מנחה ומלווה את צוותי בתי הספר בתהליך הגשמת החלומות החינוכיים שלהם במקצועיות וביצירתיות רבה, נותן כלים של יזמות ותומך בדיוק היוזמות, במימושן והטמעתן בשטח.
נועה פחימה - האגף לחינוך מיוחד, מנהל חינוך ירושלים

המשימה שלנו היא לפתח את
היזמות החינוכית בישראל

על מנת לאפשר לנשות ואנשי חינוך
להיות הגרסה הטובה ביותר של עצמם
וכך, בזכותם, להקפיץ את רמת החינוך בישראל

רוצים להצטרף?